Általános Szerződési Feltételek
Rézhárs Bistro
Hatályos: 2023.10.30-tól visszavonásig
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a www. rezhars.hu weboldal (a továbbiakban: Honlap) használatának, a Honlapon nyújtott szolgáltatások (a továbbiakban: Szolgáltatások) igénybevételének, valamint a hírlevélre történő feliratkozás feltételeit.
A Honlapot látogató személy, valamint a Szolgáltatások bármelyikét igénybevevő személy személy személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, amely a Honlapon az „Adatkezelési tájékoztató” menüpontban érhető el.
1. A Szolgáltató adatai
Név: Rézhárs Rendezvényszervező Kft
Székhely, levelezési cím: 6725, Szeged Rákóczi utca 1.
Adószám: 24260552-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-019908
Bejegyző bíróság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Telefon: +36202483759
Email: balla.mate@kapca.hu
2. A Honlap használata
A Honlap elérhető minden személy számára; a Honlap szolgáltatásai nem igényelnek regisztrációt.
A Honlap használatához szükséges, minimális technológiai feltételek:
internetkapcsolat, internet böngésző;
a cookie-k alkalmazását lehetővé tevő beállítás;
Java Script futtatásának engedélyezése.
A Honlapra látogató minden személy a Honlap használata során köteles tartózkodni vagy megszakítani minden olyan cselekményt, amely a Honlap megfelelő működését akadályozza.
Szolgáltató minden tőle elvárható, ésszerű erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy biztosítsa a Honlap biztonságos és hibáktól mentes működését.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül karbantartás vagy fejlesztés céljából időszakosan korlátozza a Honlaphoz való hozzáférést.
3. Szolgáltatások
Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatásokért teljes felelősséget vállal, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatások minősége magas színvonalú legyen.
Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges olyan hibákért és károkért, amelyek nem saját alkalmazottainak felróható magatartás miatt történtek ill. amelyek ellenőrzési körén kívül esnek.
Szolgáltató a Honlapon az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
1. Asztalfoglalás
Egyszerűen biztosíthatja helyét a Rézhárs Bistro-ba az Asztalfoglalás szolgáltatással: csak adja meg nevét, e-mail címét és a foglalás időpontját, valamint hogy hány főre szeretne asztalt.
Tájékoztatjuk, hogy az asztalokat a foglalás kezdetétől 15 percig tudjuk tartani. Késés esetén, kérjük telefonáljon! Amennyiben ez nem történik meg, az asztalt másnak átadhatjuk.
6 fő feletti foglalás esetén, kérjük keressenek minket telefonon/e-mailben a Kapcsolat menüpont alatt!
A megadott e-mail címére megerősítő levelet küldünk a foglalás után. A foglalásnál megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalunk.
Foglalását a kért időpont előtt 4 órával módosíthatja az info@kapca.hu címre küldött levéllel
A Szerződés megszűnik a foglalt időpont bekövetkeztekor, vagy a foglalás lemondásakor. Foglalását e-mail útján tudja lemondani a info@kapca.hu címre küldött levéllel. Kérjük hivatkozzon a foglaláskor megadott adatokra.
A Bistro felelősséget vállal azért, hogy kizárólag olyan elháríthatatlan esemény fennállása miatt mondja le foglalását, amely lehetetlenné teszi a Bistro-ban történő kiszolgálást. Bistro a foglalás lemondásáról az okának bekövetkezését követően azonnal értesíti Önt e-mail útján.
2. Hírlevél feliratkozás
A hírlevél feliratkozás által név, e-mail cím, valamint opcionálisan a születési dátum megadásával feliratkozhat Rézhárs Bistro hírlevelére, amelyben aktualitásokról, rendezvényekről kaphat tájékoztatást. Amennyiben születési dátumát is megadja, születésnapja alkalmából egyedi ajánlatokkal lepjük meg.
A hírlevélre feliratkozott személy korlátozás és indoklás nélkül, bármikor ingyenesen leiratkozhat a hírlevelek küldéséről. Leiratkozásra a hírlevélben közölt leiratkozásra szolgáló linkre kattintva van lehetőség.
Ebben az esetben Szolgáltató a leiratkozott személy minden – a reklámüzenetek küldéséhez szükséges – személyes adatát törli nyilvántartásából és további reklámajánlataival nem keresi meg.
3. Közvetlen kapcsolatfelvétel a Szolgáltatóval
A „Kapcsolat” menüpont alatt küldhet nekünk e-mail üzenetet, amelyhez meg kell adni a nevet, e-mail címet és a szabadszöveges üzenetet.
4. Élő Chat (Let’s Chat)
Lehetősége van felvenni velünk a kapcsolatot a Honlapon chat formájában is, amely során kollégánk válaszol sürgős kérdéseire. A chat funkció használata során nem szükséges megadnia személyes adatot, nem kell bejelentkeznie sem.
4. Felelősség
A Honlapot bármely személy kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Ön köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Ön teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
Az Ön által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
A Honlap olyan linkeket tartalmazhat, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Honlapon, a szolgáltatásokról írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben az azt közzétevő személyek álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató azonban fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények értesítés nélküli törlésére.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlap hibájából, használhatatlanságából, rendszerhibából, nem megfelelő működésből, meghibásodásból eredő károkért.
A Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok által megengedett mértékig kizár minden felelősséget a Honlap használatából közvetve vagy közvetlenül eredő mindennemű kárért, hátrányért és hibáért.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlapot használó személy eszközének nem megfelelő védelméből származó rosszindulatú programok vagy vírusok által okozott támadások, víruskárok, adatlopás, adatvesztés vagy az adatok megváltoztatása következtében keletkező károkért.
A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Honlapon megjelenő tartalmakat bármikor módosítsa, elérhetőségét megváltoztathassa, illetve a Honlap üzemeltetését felfüggessze, vagy véglegesen megszüntesse.
5. Jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait írásban a Kapcsolat menüpontban küldött üzenettel, vagy közvetlenül a info@rezhars.hu e-mail címen keresztül vagy postai levélben teheti meg.
Panaszt szóban személyesen vagy az 1. pontban megjelölt telefonszámon lehetséges tenni. Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgátltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben Önnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt.
A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja Önt.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:
Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:
Bírósági eljárás kezdeményezése;
Online vitarendezés.
6. Szellemi tulajdonvédelem
A Honlapon található szöveg, képek, videók, Szolgáltató neve és logója, az arculat, domain név és aldomain-ek, valamint a Honlapon található bármely egyéb tartalmak szellemi tulajdonvédelem alatt állnak, azok jogosultja a Szolgáltató. A Honlapon található, valamint bármely, a Szolgáltató szellemi tulajdonát képező tartalmak egészének vagy részeinek bármely körű másolása, fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy egyéb felhasználása - a magáncélú felhasználáson túl - kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
Kérjük, hogy ilyen igénnyel e-mailben forduljon hozzánk a info@kapca.hu e-mail címen.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jogi lépéseket tegyen az illetéktelen felhasználásokkal szemben.
Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.
7. Az ÁSZF elérhetősége
Jelen dokumentum bárki számára elérhető a Honlapon az „ÁSZF” menüpont alatt.
A Szolgáltató fenntartja a jogot az Általános Szerződési Feltételek módosítására a megfelelő tájékoztatási kötelezettség betartása mellett.
Találkozzunk Alsóváros kapujában! 🙌🏻
Elérhetőség
Bisztró nyitvatartás
Hétfő: zárva
Kedd: 11:00 - 20:00
Szerda: 11:00 - 20:00
Csütörtök: 11:00 - 20:00
Péntek: 11:00 - 22:00
Szombat: 11:00 - 22:00
Vasárnap: zárva